LIA

Min första praktikdag på kirurgen är äntligen avklarad!
När jag kom dit hade vi ett slags inledande samtal och sen fick jag mitt schema. Jag ska springa runt på flera olika mottagningar och avdelningar varje vecka eftersom de ingår i den kirurgiska enheten. Det enda jobbiga är att jag aldrig kommer ha samma tider, varken när jag börjar eller slutar och att jag måste börja göra matlådor igen. Men jag tror det kommer bli kul. Alla jag träffade idag verkade hur trevliga som helst.
 
En rolig sak är att 5 min innan jag började så träffade jag min farbror som nyss kommit hem från Zambia. Han tyckte att jag och Ann-Sofie borde komma ner och hälsa på honom när han åker tillbaka igen. Det skulle jag jättegärna göra faktiskt. Det vore så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0