Underhållning?

Sitter hemma i soffan, sörplar te och har gått igenom ett My life as Liz-maraton på MTV. Försöker få tiden att gå. Jag hade mycket hellre varit i skolan och slöat framför min dator just nu, men jag har lyckats ta mig igenom morgonen i alla fall.
Jaja, imorgon blir en bättre dag! Ska dra ner mot Kristinehamn och äta tacos (med betoning på a haha). Är ganska skönt ändå att bara behöva gå tre dagar i skolan den här veckan innan jag åker hem igen och springer några varv på marten. Jag har inte köpt nått på marten på två år om man inte räknar karusellbiljetter och en och annan munk haha. Vi får väl se.
 
I miss my xbox...
My mood today hahaha.
 

Kommentarer
Postat av: ZuperZara

tAAAAAcos som man säger i Svenshöjda ;)

Svar: Hahaha precis ;D
Veronica

2012-09-04 @ 03:02:00
URL: http://rewonky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0