Äntligen

Imorgon ska jag säga upp min lägenhet. Mamma har fixat rum till mig i Karlstad, på Färjestad. Det blir precis samma rum där både jag och Ann-Sofie bodde där när vi gick på sundsta. Det är rätt mysigt faktiskt. Själva rummet är inte så värst mycket större än det jag har nu (vad jag minns) och jag får dela kök och dusch med en annan tjej som bor i rummet bredvid, men det gör mig inget. Det bästa är att jag kommer ha en större yta att röra mig på. För det blir lite instängt på 19 m² ändå. Längtar redan till flytten.
 
Imorgon har jag skön sovmorgon till elva och sen ska klassen på studiebesök i Karlstad. Efter besöket tar jag tåget hem. Blir en riktigt slapp dag, precis som jag vill ha det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0